hit play to chill summore

Monday, January 24, 2011

hmmmmm :'(

*angkat tangan angkat tangan* nak tanye skettt.. urm. aku ni jahat ke? hmmmm. okok~ xperlu kot tanya soalan gitu! hahah~ but aku macam tertanya. dapat aku jadi penting dalam hidup seseorang. seseorang tu tak akan tinggalkan aku. huuurm. seriously, haruskah post ni nampak macam pathetic gila??? jawapan: maybe~!
but. aku seriously nak rasa macam tu. macam dulu. my roomate yang memang penyayang gila. aku baru je duduk terperuk sikit. dia dah tanya aku okay ke tak. I REALLY MISS HER. always have been a very good company :) at least i never cry alone. 
tapi bila semua tu jadi. bukan ke kita jadi lebih kuat dalam menghadapi hidup.? kan3~ macam kita akan kata dekat diri sendiri. its okay. ALLAH SENTIASA ADA. :) MAHA MENGETAHUI AND MENDENGAR. aku sangat2 tertanya dekat  diri sendiri.aku ni teruk ke? maybe aku da berubah and da tak caring macam dulu. hahah! tapi... aku sedar kot. diri aku tak perfect. yupyupyup!!! so, just sit back ummi. :) just live. kadang-kadang masalah ni buat kita tak boleh fokus. jadi tolonglah minda. lupakan semua. :') i juat wanna run and chase after my dream. not running from a problem..

dont feel as if u r all alone.
.ALLAH IS ALWAYS THERE.
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...