hit play to chill summore

Friday, August 19, 2011

M O Jayyyy!

M.O.J = MAK OKAYY JEW!

so.. here how it goes for me. aku memang jenis suka KESAH. ehem ehem harap maklum bukan busybody. (itu ade jugak tapi ta mao cakap pasal tu okayy.) tak kesah lah kau tu adik beradik aku ke, kawan aku ke, sedare mare aku ke, BF aku skalipon..aku tend untuk sangat kesah pasal kau. AMBIL BERAT.

so bila kau tampak seperti ala-ala tahi dengan tidak menghargai kekesahan aku, mula-mula aku akan bengang. tak dihargai kot. siapa boleh duk rileks je en.

kemudian aku akan bersabar. ala-ala duduk atas bench dengan asap ditelinga sambil muka merah tahan marah.

seterusnya aku akan mengkhabarkan apa yang membikin hati aku panas. aku memang jenis cakap je la. its not worthy bersabar kalau damage your own heart. tapi kalau aku hamburkan ke apa memang bukan nak cari gaduh. peace yaww!

after next and seteru dengannya, kejadian ini berulang lagi. akan ter Repeatlah segalanya.sampaii...

later, kalau kau buat perangai lagi. maka dengan itu, terkeluarlah ayat ini. AKU MALAS NAK AMBIL KESAH/ DAHLAH SAYA TAKKAN KACAU AWAK LAGI. maka dengan itu, akan TAK TERKESAHLAH AKU. maka dengan itu AKU TAK KESAH DAHLAH. muahahahahaha. yes, aku serious.

buat ape stay dan KESAH kalau tak perlukan. tapi.... AKU MEMANG TAK AKAN PUTUSKAN APA-APA HUBUNGAN. aku kan COOL orangnya. gelak lagi... haha. ala-ala james bond. cool bukan?? muahahahaha.

okay aku harap post ni tak nampak emo. sebab aku tulis dalam keadaan tenang sambil bergurau senda manje intan payung (?!) dengan roomate gua!

MAK OKAYY JEWW!

macam group ni. sayang camne pon aku ngan bangsa melayu
aku dah malas nak kesah ngan depa ni. 
KEJADAH!
MAX 24:7!

bagi aku macam memalukan bangsa jugak.
tapi MALAS NAK KESAH!

MAK OKAYY JEWW!

bye nak tidur.
nak mimpi hyun gi jun! 
:) 
MIMPI INDAH UOLZ!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...