hit play to chill summore

Saturday, August 13, 2011

kat raya aku cantik elegant. KAU???

salam ramadhan semua!!! setelah seminggu berpuasa dekat kolej. AKU PULANG!!! muahahahahahhahaha (gelak cam puas makan durian) sile izinkan aku merepek dipagi sabtu ni. cakap macam dah sebulan tak balik rumah. padahal 5 hari je. muahahhaha. salah satu sebab aku sangat lega dapat balik adalah AKU DAPAT SAHUR! kalau kat kolej tak menentulahh. kesian kurma ...yussuf taiyobb.. (ala-ala iklan) tak termakan. lagipun hati tengah lara ni elok kalau tengok muka mak bapak kau. baru kau sedar sikit dunia tu luas! :p

so, bila aku balik-balik. berborak-borak dengan parents. tetiba ayah bawak kluar sampul...
 ayah: ni ayah bawak kad raya. ade gambar n ucapan dah. tanda tangan je. 
 mama: bila ayah buat ni. kata busy. 
ayah: tadi lah. saje nak lawan kawan ayah tu.
kejadah kad raya tahun ni ade gambaq bagai. ambooooiii. takdak dah gambar kartun-kartun kelakar pasal mercun, tak gi terawikh bagai. dah matured dah family aku sekarang. (YIH?!!!) matured lah.. MACAM AKU!

APASAL?? aku pon wonder... rupa-rupanya ayah aku dapat kad dari kawan dia yang kerja kat kementerian. ada gambaq bagai. nak jugak ghupenye daddy ku!... orang tu ada anak 7 ke berape ntah. ramaiiii. aku, adik bradik 3 orang je. so.. CHANTIKLAHHH kitorang punya. muahahahahaha! nak jugak eyk kau najlaa.
mama: anya cepat tulis alamat. nanti pejabat pos tutup.
najlaa lala: ON IT! (dalam hati bangge. mesti mama tengok tulisan aku CHANt. wahahahahaha. ALAMAT je pon!)
tapi xdelah bagi semua, sedara mara sudah. kejadah nak bagi jiran en. adik beradik bapak aku je dah 10 ORANG!! seperti yang diceritakan dalam entry INI. oh ye baru aku sedar ramai makcik aku dok perak. patut lah penat nak gi beraya rumah sorang-sorang. =.=' 


ini le kad keme
simple je. :)) cukup lah kan? kang aku buat lebey2.
TUNKU MIZAN JEHLOS pulak! hahaha
dalam

cover
tulah sejak ade medium FB ni. kurang dah orang hantar kad raya. kat kawan-kawan pun mesej je. dulu aku rajin jugaklah bagi kad. sekarang kalau bagi kad ade orang akan kata lame. ADE KE PATOT? ceyyyhh. tak cukup semangat betullah..!

ape salahnya kalau musim-musim raya ni kita kekalkan sedikit tradisi zaman berzaman. kan ceria je rase. nanti masa raya boleh gantung-gantung sikit. wahhh~ susun atas meja ke. wahhh~ takdelah kau asyik terfikir rendang tok je! hahaha. 

tak sabar nak balik perak!
bye. 
lots of love




2 comments:

Ain Atika Zailani said...

huyohhh cantik gila ahhhh!!! kasi kat kite tak???hehhehe

najlaa lala said...

HahahA~~ mau letteww~ kad abes doh. Emel gambaq je la! Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...