hit play to chill summore

Thursday, November 10, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY!!! : ARTIS BUKAK BAJU?

hi all bloggers!

tajuk takley nak gempak lagikan? tadi aku bukak youtube. then, terpapar lah dekat depan aku punya wall tu. tulis, 'ARTIS SPA Q BUKAK BAJU DEKAT SPORTS PLANET AMPANG?' i was like... WHAT THE HECK!!! THIS IS BADDD!

of course la.. aku cam CURIOUS GILA! mahu tidak. sports planet ampang kot. terbuka n faymes jugaklah tempat tu kalau laki yang bukak baju itu mungkin lah perkara biasa. walaupun faizal tahir pernah kena band sebab perkara yang sama.

tengok-tengok... PEREMPUAN OKAY! ooooo man! sumpah aku ingat nak letak video tu kat blog aku. kang tak pasal-pasal aku kena letak warning ade adult content kat blog aku. uuuuihh tercemar blog the vogeh the vas aku ni. ade pulak komen di bwh cakap...

'dia angkat baju je bukan bukak pon. chill la.'
whadda? memang aku akui die takdelah bukak baju. just angkat je lah. yang menampakkan HALF OF HER UPPER BODY that is. AMBOOOOOOOIIIII banyak cantik kau. lepas tu, dengan rokok kat tangan. MANIS SANGAT lah kan???dah la baju tu tak payah bukak pon dah memang macam tak pakai.

MANEKAH MALU YANG SEHARUSNYA MENJADI SENJATA MUKMIN TU???

kesal-kesal. inilah artis-artis malaysia sekarang. MINAT? ya. aku still tengok cerita-cerita melayu. and ya, aku memang akan judge SETIAP cerita. masih ada cerita yang berkualiti. itu aku pun tak kan nafikan. lebih-lebih lagi kalau keluaran KRU PRODUCTION. sanggup aku pergi panggung tengok. tapi takat itu je lah. aku tengok cerita-cerita. kalau tak, nanti adalah suara-suara sumbang, 'OH CERITA KOREA SANGGUP PULAK KAU BERSENGKANG MATA TENGOK. CERITA MELAYU KETEPIKAN. TAK MENYOKONG BANGSA SENDIRI BETUL!'

nak menyokong macam mana cuba cakap? perangai sorang-sorang mcam hampeh! tapi ade artis yang aku minat berdasarkan bakat dan hard work diorang untuk bergelar seorang artis. macam SHARIFAH AMANI. terus terang aku cakap, selagi artis tu punya rekod yang baik maksud aku asal tak keluar berita dia pakai macam kilang kain dalam dunia dah terbakar or berzina terang-terangan, aku akan still support dia. bukan membabi buta je membenci.

haihhhh! SUSAH NAK CARI ARTIS YANG BOLEH DIPERCAYAI SEKARANG KAT MALAYSIA NI???

pastu nanti ada lagi suara sumbang...
'ALAHAI.. MACAM ARTIS KOREA TU BAIK SANGAT!'

SERIOUSLY, DONT GET ME STARTED ON WHY I LIKE THEM BETTER!

namplohpat page pun tak tentu siap lagi!

salam 
sekadar luahan hati.
have a nice day bloggers! 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...