hit play to chill summore

Monday, May 23, 2011

its a beautiful night

peeps~~ hari tu ade kawan aku tego gini
'wei kau ape peeps2 ni?? da macam pee aku dengar'
wtheck???
ish2 itulah pentingnye english education~ wahahahaha. wilcha buat aku rindu nak balik kg, meaning perak ok... mami... :'(

okay.. mulekan post hari ni~~
'u have take me to a level even i dont know what it is'

its like a declaration saying that my heart is taken :)

after 4 years i have the gut to say that.. 4 years! fuhh...

and then.... i've finished my exam and there he is busy with his practical. five letters word peeps G R E A T ! now i'm all alone and bored.

rasenye selama hari ni gini je. maybe my exam dah habis kott... tu sebab rase cam ni kan. :o

owh lupa! EXAM DAH HABIS!!!! YAHOOOOO...!

nak cakap banyak lagi tapi my lappy seems to have prob with blogspot. soo kau orang sume. nnt kite berjumpe dan berbahagie lagi kayh.

sikalang wanna cry a BUCKET mengenangkan abe yang busy ngan keje.. TT___TT ..waaaaaaaaa!

p/s: eyh2 berani nye kan aku war2kan. waaaa!! lantaklah. its my belog okayh. dey minachi! kasi taram laa. :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...