hit play to chill summore

Friday, May 6, 2011

THE ROOMMATE (review) and fogging(!)


hi ya olz
...today was a very fine and happy day...
sebab hari ni ade...*blushing*
FOGGING!
haha biarlah rahsie ok :p
okok stret to the point
final lagi semggu lebih and we all chose this movie
.to release stress.
wahaha yeaa so true kan ummi
=.='
SUMPAH PSYCHO CTER ni...
kalau aku jadi pompuan tu memangg aku tak nak da roommate pastu.

about a student (sara), baru masuk kolej.
and biaselah ade roommate(rebecca). looks normal gila.
cun kot.
and then lama-lama obsession kat roommate die mula ketare tau.
macam scary lah.
rebecca ni akan 'hapuskan' orang-orang dalam hidup si sara ni.

ala-ala cam mengganggu ke, bad influence ke.
semua (!!!)

starting cam sweetlah kann. huhu .
kalau dah cenggini sweet?? sweating hadelah! merepek~~

damsels kate: naseb bf die tak mati. cute kot.
=.='
ni... cute ker???
kawan aku dok syok kot kat mamat ni
kunun study.kind.protective :p

ANDDD...cter ni PG13.
parents guide
hampalah bagi sesape merenyam tu!
awahahaha.. baguskan?? takdelah kluar ilmu aku. ;p

oklah maybe certain da tengok kan cerita ni.
.lantaklah kan.
aku tengok sorang tau.
berani takk???
myDamsels da tgk mase aku kluar tadi.
tapi xde lah macam Saw I,II,III,IV cter die.
just scary cuz pmpn dia psycho.
teramat sangat!
tetibe bersyukur aku and roommate tak rapat sangat.
eyh, itu sedeh sket la.


okok.. tak tahulah ade lagi ke tak kat panggung.
aku download je.
x kuase aku ngn kaki gini kluar lebey2

takpe-takpe...
untuk yang nak rasa pengalaman 'the roommate'
sila kontak number dibawah::
pengambilan jun julai
sure akan rasa disayangi :))(!)


and...
THX AWAK SBB DTG tadi :)
even malaysia sgt panas.hehe.

:)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...