hit play to chill summore

Tuesday, January 17, 2012

jatuh cinta lagik! ahakzzz :)

salam peeps..! how was your day? matahari tegak seyh atas kepala.

me? updating sambil tengok, 'kelaaas kau maria'.! in hoping someday it'll change into 'kelaaas kau najlaa'..
cantik seyh Scha ni. ahhh sudah! seblom korang duk ingat 'aku jatuh cinta ngan SCHA pulak ke??' gila? baik aku cakap aku jatuh cinta dengan awalashaari. haha. sungguh tak kuasa.

NI.... AKU JATUH CINTA SEYH! susah ni.... urgh....tapi..tapi...cintaku..sangat susah nak terbalas. uh..sangat susah nak dimiliki. uuuuuuu <cry me a river bebeh>. tapi kalau aku work hard mungkin, dalam tahun depan akan termiliki. MUAHAHAHAHAHAHA<gelak puas>

uhhh. jangan salah sangka... ini cinta lain..
TADA!
nikon1 j1


cantikkan??? aku ni tak de lah gila gadjet sangat pun. tapi kalau tengok benda kiut miut macam ni, lemah lutut jugaklah aku ni ha~

YA ALLAH.. cantiknye bende ni! berkenannye hati kutil ku ini! muehehehe.
 meh meh.. aku bagi peminat2 pink pun ketaq lutut cam aku. lame dah aku berkenan tapi takde mase je nak mengadu naseb kat sini.

coppp! baru bungkus. aku da bekenan. blom bukak lagi.. hehe

bukak!!!
pink kit set


ade 2 body kit.

pose sket

pose lagikk.

gambau pon cantik ni haaa

 kecik je boleh muat dalam handbag..
ce tengok ce tengok
kecik je kan??
<dengan harapan, bukan tangan tu yang oversized>

dah alang-alang berkenan. aku pun survey harge sekali.
if without set :RSP RM 1,998
pink kit set :RSP RM 2,658 

uuuiihh.. mane nak cekau duit. mase-mase ni berkobar-kobar kau nak simpan duit.
itu yang sampai susah termiliki tuh. pfffft

bagi yang tak berkenan pink. ade banyak lagi warna lain.

hitam.merah.putih.silver

putih pun menarik. nampak suci je.
:)
lebih lanjut di SINI
<pics credit to google>

daaa! akhir kate:
'come to mama! mi  corazon... ! 
'KELAAAS KAU NAJLAA!''
thanks for reading.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...