hit play to chill summore

Monday, January 16, 2012

Siapa cakap aidil x sweet???

Salam...selamat pagi all!

Aidil dekat atas ni bukan aidil zafuan okayy. Bukan jugak aidil af-3 yang ala-ala tak dengar kaba tu. Ini pasal adik bongsu berusia 1e thn i okehh. *bercakap macam adek ade spoloh oghang.

Kitorang ni macam kate pepatah la, jauh bau wangi, dekat bau busuk. Eyhhhh bukan nak cakap sesiapa busuk okayy. Alah, pepatah tu, indicate.. Jauh jauh rindu, dekat dekat gaduh. Aicecey... Pening-pening ayam japp aku kat sini. Rindu kerrr? Dekat-dekat tu konpem laa berlawan-lawan manje. =.='

Pagi tadi after cycling ngan dua orang kawan setaman perumahan, balik- balik je aidil bagi kotak. Balut ketas itam. Biasalah mulut aku ni kadang-kadang sukelah nak nenyakatkan hati (??!!)

Aidil: (bagi bungkusan).. Selekehkan anya??


Me: haah huduh..bende tu?? (tanpe pikir pjg) untuk anya ke?


Aidil: (malu-malu-kuching-nak-tak-nak-bagi) yelahh.


Me: (terharu tapi sumpah taknak tunjuk) oh. Thanks aidil.

Bukak2.. Lerrr. Uh uh! Suke-suke! (muke eksited, mate kelip-kelip contact lens sinar-sinar). Benda ni memang adik aku punye. Mungkin, die sedar dia ta mao jadi doctor kot. Muehehe. Btw, thanks aidil! Memandangkan die nak masuk tentera, haruskah aku bagi die helikopter mainan???

hitulah kotak yang terkene setempek 'huduh' dari aku.
nice je. adik aku ni memang kekadang kreatif terlebih sket.
;p 

bye peeps! 
enjoy your blissful monday!
p/s: for that certain someone. yang jauuuuh dimata.
huhu. dekat dihati.
happy birthday! ily <3

2 comments:

mercury_gurl said...

hahahhaah...alololo,comel nyee aidil..haha..

Ummi Najlaa said...

hahahaha. comel2 yang datang sekali setahun! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...