hit play to chill summore

Friday, February 4, 2011

GETAWAY::airterjun!

so, as it is chinese new year. and malaysia sememangnya mempunyai kaum yang berbilang bangsa, SEMUA CUTIII!!! hahaha. my family apa lagi. BERCUTILAHH MEKK~! takdelah paris ke LONDON ke. MALAYSIA sudah. mandi air terjun. best!!! sejuuk!
so, destinasi kali ni, AIR TERJUN KALUMPANG. mesti orang cam:: MANE TUH?? aku pun baru tahu kewujudan tempat ni. cousin aku siap cakap KALAMPUNG lagi.. bukan salah dia. hoho. tak silap aku tempat ni sebelum sampai ulu bernam. dah masuk perak. air terjuun dia best la.. we all stay dekat tempat namanya KALUMPANG RESORT. aku rasa kalau kita yang berjiwa muda mudi berlake ni sesuai kot kalau nak gi tempat gitu. sebab bilik da penuh, kitorang duduk kabin. 8 orang! hambek kau puas! haha  cukup la untuk kitaorang 10 orang. oh ye, kitaorang gabung 2 family. mine and my mum's sister in law. 5 + 5 = 10.. ceyh. tolong wat kira-kira sket.
4 katil double decker. my mum tido bawah. n my lil cousin dengan maknyer. CUKUP!

ye gambar cam nak mintak lempang.SEKIAN!

WEEE~~ lalu kkb! rindu mrsm ku!
resort ni agak terjage la. and ade fasilities::

owh ini mmg da kena sepak da~ haha

xde la cantik sgt. bolehla enn


ade kolam~ tapi air sungai. :)
bagi yang takut air deras

jom jemaah!!!
cuz tempat ni orang byk jugak buat family day.
so, mmg compulsory lah


owh n ade jugak haiwan-haiwan exotic~~

ini::ta tau ape..
tapi kepale dia kecikkk je. badan dia~! huhu

iguana. ta tahu idup ke tak coz esoknya aku dtg pun cenggitu gak. ;p

monyet ni pemalu kot. dan2 aku nak tgkp dia pusing.
>.<

>itik<

cousin i cakap.. -NURI-
btul eyk??

ni lagi satu, aku nak tgkp dia tnjuk buntut~!
SHITtake mushroom~!
air terjun superb ok~

refreshing!!!

sejuk
>~<
dah. cukup membebel~ haha for more view2 yang cantik. http://www.shahsramblings.com/?p=4262
mine android takde la dapat imej gitu. haha



bye~~
by my cute lil cousin >.<




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...