hit play to chill summore

Wednesday, February 16, 2011

'hati awak'

i was thinking..
'what shud i post on my blog???'
cuz the day is kinda bored 
and then, as i was watching the tv
*channel surfing* tibalah dekat satu channel ni. 
drama of course.
LIKE any OTHER DRAMA,
the girl tu sedang with the second hero;
the girl: hari ni birthday awakkan? cube cakap awak nak hadiah ape?
2nd hero: ada awak kat sini pun da macam hadiah untuk saya
(pause: sedih gila en sambut birthday sorg2! wahahaha)
the girl: *gelak sket* tak betul ni
hari tu saya janji nak belanje awakkan tapi tak jadi.
so sekarang cakap la.
2nd hero: hurm.. *pandang langit* kan bagus kalau kita boleh beli
hati orang.
-end-

it was like:: pfffffftttt! eeeuuww.
so aku pun kenang balik. aku tak suka gitu.
melainkan orang tu kita suka betul x? it'll be like~
...LOOOVE IS IN THE AIR...
Ingat tak dulu, ade mesej ni
"andaikan hari ini hari mencuri sedunia, apakah yang anda akan curi dari saya?"
pastu nnt adelah manusia-manusia kata::: hati awak!
.pffffftttt.
sumpah dah tak hantar lagi dah lain kali.
nak berkate-kate romantik ngan i, laki i je okay!
:)
kecut perut. mengalahkan SENAM SENI!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...