hit play to chill summore

Sunday, October 9, 2011

blog saya blog pilihan jam ini oleh chegu zubir


hye u ollss. 
ni segmen kedua i join dari CHEGU ZUBIR!
berminat sila tekan banner atas :)

jom tengok najlaa lala melengkapkan ayat ni
"saya nak blog saya jadi blog pilihan jam ni kerana saya baru lagi aktif berblogging dan sangat berminat nak mengembangkan sayap dalam dunia belog ni. saya nak sangat jadikan blog sebagai sumber pendapatan sampingan. sebab sebagai student sepenuh masa susah kot nak maintain allowance. so, insyaALLAH post akan dipertingkatkan kualiti dan genre. tapi belog ni memang tak serius. hehehe :p"


ewahhh. lengkap sudah ayat. seskema dan se'MANTOP' mungkin!
SILE BERI TUNJUK AJAR
<bow SEMBLANPLOH DARJAH cam permbaris>
;)

c u later!
xoxo


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...