hit play to chill summore

Friday, October 7, 2011

NOSE warehouse SALE!! oo yeaa!

<DRUM ROLLL!!!> buat ladies ladies! rasa-rasanya ramai dah tahu pasal warehouse sale ni kan?? lately, banyak pulak nak buat warehouse sale. aku tak tahu mana lagi, tapi setakat ni yang sampai dekat telinga, PADINI WAREHOUSE SALE , NOSE WAREHOUSE SALE , sampai kan CADBURY pon HADOO!

aku tak pergi yang PADINI tu. kemaiinn banyak ke duet kau nok??

aku pergi yang NOSE ni je. dekat sangat dengan SUNWAY MEDICAL CENTRE. simple je weyh. dekat WAREHOUSE. sekali tengok kau jadi macam... eyh.. SERIOUS??? macam tak menarik je...



masuk-masuk je, semua dibekalkan dengan plastik beg bapak besaq! apo laie??? serbu okay.

berkenan je humban dalam plastik. amek amek.. tanpa hengat dunia! muahahahaha. lepas tu semua bertempek kat tepi try kasut. tapi mau, campak balik~ ewah.. ape kau ingat ni padang? main campak-campak.?

tapi aku rasa, macam nasib kau lah dapat yang elok ke tak. sebab kejap-kejap je tambah lagi stok. yang beg kuranglah. tak banyak yang elok. kalau rasa-rasa nak beli beg asalnya harga LAPANPLOH jadi TIGEPLOH... boleh la kau rentap mane-mane. itu pon sebab dekat tempat beg tu, MANUSIA MENJADHI AGRESIFFF! tak nampak bayang langsung beg yang elok. alih-alih dekat kaunter baru kau nampak satu. CISS! baru kau nampak muka manusia piranha tuh! hehe

muke ceria dapat memborong!!!

ayuh kite tengok hasil-hasil rompakan aku.... penat seyh pilih. tapi takdelah grand bombastik! ober! 

TADA!!! hasil rompakan!
dalam 'TAK MENARIK' aku tadi. 
hambek kau!

tapi aku perompak berhemah la. tak makan benda-benda haram ni.
semua ni LAPANPLOH je.
OH YEAHH SEMUA!
muahahahahahahahahaha.

selalunya LAPANPLOH kau baru dapat dua kasut kan? 
MUAHAHAHAHHA
<puas-puas>

ok semua!
enjoy!!!!
<MUAHAHAHAHA>
bergaye dengan hasil rompakan orang lain 
<3

bye!
ngantok! mak nak tdo nokks!
love ya!


1 comment:

rarizzar said...

eh? idung bentuk love?!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...