hit play to chill summore

Sunday, October 23, 2011

menantu untuk ayah!

hoi2 bloggers!

pernah tak occur to anyone korang pakat angkut la buipren korang kulu kilir. tapi bila nak bawak jumpa ayah?? takot tak hengat.
aku takdak la bawak buipren kulu kilir. hai, ada kaki jalan sendri la. mihihihihi. itupon kalau hadoo. kalau tak hadoo aku pakat duk jalan sorang la. errrrr. ok, najlaa itu..pathetic.  =.='

i am the only girl. so, tak dapat lah nak berfikir menantu macam mana yang ayah boleh kautim. kalau mama takyah cakap la. tengah makan pon dia boleh habaq dia nak menantu lagu mana. tapi kalau aku telek-telek balik personaliti ayah boleh kot tahu. rasanya ramai kot yang boleh agak menantu jenis apa yang ayah korang suka.

1. menantuku atlet! ewahhh. macam ayah aku david bekam! <sorry, aku tak involve sangat bola. dan yang paling melekat dalam kepala aku haruslah david bekam!oh yea aku tahu name sebenar dia beckham okay> ayah aku dah masuk 52 tahon hokayyy. tapi aktif, skema bergaya lagi! dengan bicycle gang. huihhh. jadi dalam kepala aku, seorang yang bangkit tidoq pukul 10 bukan seorang yang digemari papaku. mana mau cari??? =.='

2. ma in-law a handyman! errrr.... ni agak pelik sikit la. tapi betul, from what i see, my daddy serba boleh. <uuuu sayang ayah>prinsip dia senang when handling things like bertukang ke apa. 'manusia yang buat dia mesti, apa-apa pun mesti boleh.' so, he sure like kalau bermenantukan seorang yang serba boleh dan berguna untuk jaga puteri die yang seoghang ini. :))) tapi jangan pulak lepaih ni kau pergi dekat kapal terbang and say 'kite yang buat die. apa-apa mesti boleh.' jangan uolss.

3. menantuku mesti BERANI punye. ini must have kot. kalau kau seorang yang penakut sekali pon. silalah buat-buat berani. cuz i have tis one case yang sampaikan tak berani nak masuk rumah sebab nampak 'kelibat' and ayah cukup tak berkenan. bagi ayah-ayah.. lelaki mesti berani. macho uols. daddy ok jew nokss.

beli t-shirt ni. konpem kau ngan in law cam isi dengan kuku.
errghh??


okay uolss. itu je yang sempat terfikir ni. ini bukan entry bikin sentapMentap okeh. biase je.. uolss.
bye all bloggie 
<3
love

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...