hit play to chill summore

Tuesday, June 14, 2011

hero kena tinggi ke???

hello peeps!!! :)

aku kan dalam mood holiday sekarang. hidup setakat ni takdelah bosan sangat lagi.

lapang-lapang aku tengok tv, ade mase, tv tengok aku pulak. hahaha! aku FINE, aku memang asyik tido je pulak. sungguh tidak elok untuk bumper! T_________T

okay, najlaa stret to da point!

perasaan tak tengoklah drama-drama yang ade sekarang ni. HERO, uuu mak ai~ melampai tinggi okeh.

tak caye??? macam macho je kan..? ce tengok babak hero tu tengah2 orang ramai. alahai cenoit je orang lain.  sumpah tak yah risau hilang.

contoh?? hadoooo.. sapo kato takdo? muahahahahahahaha...

!Korea!

p/s:dua atas ni sile tengok sket2 je. aku punye! hahaha
LEE MIN HO
height: 185 cm. 

KIM HYUN JOONG
height:180 cm
HYUN BIN
height: 184 cm
JUNG IL WOO
height: 183 cm
!Philippines!

p/s: depa ni takdelah tnggi2 cam orang2 atas ni. tapi tinggi la jugak kalau dari orang biasa  :p
DINGDONG DANTES
marimar


GERALD ANDERSON
the two of us
JAKE CUENCA
the two of us

penting ke ciri ni dalam hero??
pastu adelah nanti, CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN : 
No 1. TINGGI macam MIN HO.
hambooii....angan-angan melangit.

okay, aku antara yang susah lah nak cari lelaki lebih tinggi dari aku. bak kate makcik aku lah, 'najlaa nanti mat salleh lah!' 
wahhhh cam bleh order kedai mamak pulak, 'mamak, mat salleh tinngi 180 satuuu!' cehh ni aku pon patah tengkuk dongak. haha ;p

jadi, biar aku bagi jawapan paling standard satu dunia tahu!
'rupe, tinggi, harte tak penting, HATII MAU BAEKK'
baekkk punye-dafi
layannnnn!
-end- 
itu je peeps
bye! nak minum oren!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...