hit play to chill summore

Tuesday, June 21, 2011

i pergi reunion u olzz!!!

hula-hula peeps. amacam nampak cam gi pantai tak?? aicecey.. jaoo beb gi. over the sea omputih kate tapi naik ferry je laa. gi mane??? PANGKOR je.. mihihihi. owh sudah tidak betul dipagi selase ni.

sepanjang aku idop ni dua kali baru aku gi pangkor ni. walaupon aku org perak. owkayy lah tu, mak aku anak jati perak,  tak pernah gi kott. aku kire up la ni~ :p sekali mase kursus Ahli Lembaga Pengarah Zon Barat *wahhh wa ade syarikat la beb* tapi PUM maktab dulu laa. hehehe. pastu reunion ni. dua kali sudahh.

reunion ni sumenye yang pergi 19 orang. sepatutnya 20 tapi ade orang cancel last minit. apasal?? itu i ta tau. i tumpang sedeh je. haha. reunion ni untuk orang yang kenal-kenal sewaktu dulu kala kat sekolah government before aku masuk maktab la. tapi tak ramai un. sebab masing-masing ade masalah duet, kerja, and parents.

so, dalam 19 ni rase-rasenye 15 je satu sekolah ngan aku dulu. aku dok angkot kawan aku la. konon ramai nak bwk pasangan masing-masing. terkontang kanting aku karang. tapi tak pon adelah 2-3 je yang bwk kawan dorang. benda semua kawan lama kan, aku pon cam tak sangka dorang baek ngan aku lagi. yela, aku dulu xbest sket orangnye. aku rase laa. aku kan da berubah~ wahahahaha!

sekejap je pon kitorg gi. 2 hari satu malam. bertolak pukul 10 lebeh. bajet la nak bertolak kul 9... wahaha. lek ar beb. janji melayu en. *kecewer sket*

tak pa aihh. dalam kul 3 nek ferry. sampai2. check in. duk tunggu nak buat aktiviti. main-main air. dapat kat depa ni memang la. gila masing-masing. aku jee baek! wahahaha. *muntah ijau..

dari kiri cepaatt sebut!
muizz, farah, fareq, iman

penambahan sket. fareq ni aku tak rapat ngan die dulu. 
pendek cter bertegur sape pun tak ah.
name pun masing-masing ta tau. tengok muke baru -->> 'OHH!'


ni Epie kawan jue. angkut bagi cukup korum. sempoi je lo.
suke aku! ramah tamah orang kate :)) oh ye jue yang baju hitam tu.

wahh~ cam bonzer btp x??
dari kiri>>>muzamir, syuk and bob.
bob ni kawan muzamir.
muke bonzer. hati baekkk wa cakap lu~~

okay... last-last petang tu kitorang tak jadi pun snorkelling. sebab dah lewat sangat. gi maen banana bot je. best doe. tak pena aku maen menatang ni. first time. wahh. mule-mule bajet la takot la. mane taknye, ade nak dicampakkan aku tengah-tengah laut. lame-lame best pulak. atoii. terkinje-kinje teman tengah laut tu. wahahaha!

siap-siap... malam tu ade bbq. seharian tak makan tunggu event ni. kononla nak melantak habis-habisan masing-masing.

iman :)

huk aloh. bob tangkap gamba i laa~ sile tag kat fb! :p

diva devass gitu!

abg akram, bella, farah :)

amboi2~ pegang je tuh. haha!
ala-ala perut terisi sket. mulelah karaoke pulak depa ni. amboii~~ aku?? mule2 tak nak. penat aku lari. muiz sampai ugut xleh balek esok.. akhirnya...>>> aku yang tak bangun dari krusi depan screen!!! waaaaaa.. malu! tak pa aihh sekali sekala ja. hehe

tapi best laa. tang-tang ni kau nampak lah masing-masing punye bakat terpendam. suare fareq sedap gila kot! cayaq abeh dengaq. ramai lagilah suare sedap. muizz, muzamir pon. eh eh banyak laa. malang nye af da tak de. sile apply mentor kayh!

after pkl 12, duduk tepi pantai nyanyi-nyanyi. mulelah masing-masing dok bukak cerita dahulu kala. aku tak banyak citer la. duduk je dengar like a good girl! wahhhh. sekali lagi koya.

.after bbq.
esoknye, we all pergi island hopping and snorkelling. puas aku berenang. after accident rasenye ni lah first time aku berenang kat tempat dalam. tapi batu, mau tercabut kaki aku. sakit looor. naseb aku punye luke tak ah terok pon. ombak tak yah cakap. kalau aku pon tercampak. 

aku rase snorkelling tak best sket kot. sebab tak nampak sangat ikan. banyak sangat manusie. waaaa~~ tak aman! last-last aku, moly and epie gi beli roti bagi ikan makan. alolo~ loviiing je rase. wahaha!

lepaih tu apa lagi. baliklah~ penat kott.

OPSSS lupe nak cter, mule-mule yang datang 18 je. member aku sorang tak dapat datang walaupun dah bayar. esoknye ade jugak muke die terpacul. untuk pengarang jantung kunun! amboi~ skandal..!

.MERU.
yang muncul dipagi buta
die ni pengawas dulu. tu yang kitorang kenallah jugak
pasal selalu bertugas same.
dulu kecikk je. sekarang muscle pon hadoo~! 
wahhhhh weet2.. nak sain. 
hahaha. jangan die ni dah ade yang punye. ala-ala meninggal aku karang bergurau lebih!

balik...... bye pangkor! :) nanti i datang lagi kayh!


meh ayat essay sekolah aku bagi..
it was a very tired yet wonderful experience. we were all exhausted but in our heart we know it was something memorable.
ohhhhhh ye.. kawan aku pon ade post pasal ni. die punye lagi detaillah
go to

p/s: wahh 3 thn da aku tinggalkan sekolah hengat lagi!  
bye peeps! :)) 









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...