hit play to chill summore

Saturday, June 11, 2011

KOREA and Thailand (similarities?)

helloo peeps. usha gambar ni kejap :))


pastu gambar ni...


nampak tak persamaan??? orang lain~~

okay, gambar first actress Thailand
second, kalau kome ni peminat kpop. 
gambar member SNSD 

sama kan??? at least bagi aku lah.
serious! tang aku duk telek telek tb nuh. 
ade muncul iklan ONG BAK 3... 
okayy, adek aku akan nak tengok.
pastu dok muncul muke pompuan ni~ 
aku peminat setia SNSD kot. 
pasai depa suma ni cantik-cantik. cek suka laaa.
al maklumlah pompuan suka benda lawa-lawa.
aku cam,
'eyh, seo hyun..! cter ONG BAK??? mimpi ape thailand ngan korea buat kolaborasi ni??'
aku pon ape lagi, laju, GOOOOGLE lah!
sekali, BUKAN daaaa. 
nama bukan main pelik lagi dah. 

'awat sama sangat??? ketaq la. haha!'

ape-ape pon aku TETAPP suke SNSD.
ONG BAK 3... tengok dulu na nak tengok ke dok.
hero comot sangat aihh~ ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...