hit play to chill summore

Monday, July 18, 2011

kerana SMOKERS!

hey, peeps. mood suram. sile monyok!

sekarang tengah module respiratory system. aku tetibe rase cam jadi kanibal pulak. terase-rase paru-paru masak kicap. muahahahaha. choi2 tak elok makan organ dalaman pulak. =.='

pehal tah banyak pulak pasal smokers dalam ni. cam nak kate. u smoke, u die! wahahaha.

sedare mare aku takde kot yang smoke. EX hado kot. cam daddy incik azhari aku tuh. :p.

sekarang my plumpy daddy dah tak smoke. so, i sayang dia lebih dari dulu! :)

JAPPPP... aku nak cakap pasal post kawan aku kat fb ni. pehal tah cam setuju sangat pulak kan.


so smokers... anda menyusahkan kami. 

sayangi diri anda :) 
macam saya
bye.
nak gi study.
smokersnye pasal. :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...