hit play to chill summore

Sunday, July 3, 2011

oh najlaa lala anda sungguh loser.

yo kawan!

tolong jangan cakap aku sedar diri selepas tengok tajuk entry kali ni! simpan dalam hati okeh! 

saya adalah seorang yang gila belog. sama ada blogwalking atau menaip entry entry yang tak munasabah. 

jadi saya adalah bloggers yang saya minat.. alahai kau orang pun sure hado. bukak dashboard.. teeett~ entry dia yang kau cari. lantaklah bloggers yang post namplohlapan entry sehari. kau mesti cari yang satu hitu!

aku pon! antaranya cik epal. sumpah. aku akan kedengaran macam total loser bila kau scroll ke bawah! tapi aku kesah hape! 

tertanye tak dia buat hape?? dia komen kat entry aku je... kat sini! muahahahaha. nampak cam happy gila tak???

sile sepak aku laju-laju kalau kau tak puas hati ngan aku yang cakap banyak pasal perkara ni atau hanis zalikha ada komen kat entry kau. haha! 

aku suka cik epal sebab post-post dia yang nampak sangat itu diri dia. sebab aku sangat menyukai orang yang jadi diri sendiri ni. langsung tak nampak fake. 

lantak dia lah nak buat post kontroversi ke hape. janji ape yang dia cakap tu apa yang dia fikir. dan setakat yang aku tengok kalau perkara itu dia pun ragu-ragu dia akan cakap apa.

lantak dia lah kalau dia nak buat post dia keluar dengan buipren dia namplohlapan kali pon. aku suka tengok hape. sebab semua entry tu ada point. atleast kau dapat tahu tempat-tempat makan menarik kat negara kau ni. tak faham aku orang yang dengki-dengki ni.

tetibe cam kedengaran emo pulakkan entry ni. tak pa aih! xdenya cik epal nak singgah lagi. kalau ada aku lompat laie la! haha

aku memang senang gila dengan post dia. kira peminatlahkan. bila aku tahu kawan aku, Farha Salim.. kenal rapat jugaklah ngan cik epal ni. punyalah suka! terus cakap.. 'farha, kirim salam kat cik epal tau! kite suka dia lah! best sangat!'

okay.. aku harus berhenti! wahahaha.

meh aku kongsi skett... antara bloggers yang aku tunggu entry macam aku tunggu filem shaheizy sam dan aku akan eksited macam berjumpa dengan lisa surihani


tak lupa juga blog rakan-rakan yang sememangnya rapat
dan difollow dengan setia. 
jadi, sila update ye kawan-kawan!

tak lupa dengan pengakuan tulus ikhlas. aku mengakui blog ni taklah vogeh macam blog merekamereka diatas. entry pun kadang kadang macam orang desperate nak tulis entry. tapi aku akan buat yang terbaik (sumpah cam ikrar SPM!) dan kepada yang membaca saya hargai anda! :)


ok bye! nak dinner! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...