hit play to chill summore

Saturday, July 9, 2011

najlaa lain kali jangan cakap banyak

selamat membuat dodol kawan-kawan! jappp... eyh ni bukan post raya!

LANTAKLAH~ muehehehehe.

aku teramat bersyukur hari ini. KENAPA?? NGAPAIN?? WHY?? BAHIT?? WAE?? (saje nak menunjukkan aku multi-lingual! sile tahu saye hanye bergurau. peace yaww! v )

tau dak bertape kechewa nya hati luluhnya jiwa bila ada berita macam ni???
'Dear all yr 2,3,4,and 5 of Faculty of Medicine UiTM. it has been confirm that all classes will be started at 11th July 2011.'
bila dua minggu sebelum tu kau dapat hitam putih yang kata cam ni
'Sesi pembelajaran pelajar Tahun 2 Fakulti Perubatan akan bermula pada 12 September 2011' 
diawalkan 2 bulan tuh. mau tak putus urat kentot kau terkejut? tapi fakulti cakap. disebabkan Fakulti Perubatan university lain tak hambek cuti panjang tu. nnt susah pulak kita kalau grad lambat...

sumpah.. AKU REDHA JE~ peace v!

tapi bila dia cakap
'pihak kolej delima telah menetapkan roomate untuk pelajar-pelajar yang akan menetap di delima'
mulalah! macam murai tercabut ekor semua orang. by semua orang tu akulah! muahaha.  kalau nak difikirkan logiklah kan kau ingat aku form 4 ke nak tetap bilik semua. sile tengok status aku, kalau kat fb suci lah jugakkan. kalau kat twitter. dah macam-macam aku hambur kan! wahhhh. sambung sket... APE KE JADAHNYE SEMUA INI???

aku boleh terima cuti diawalkan. bilik ditetapkan?? wahhh... tak tidur malam tahu. benda aku nak sangat roomate yang aku selesa. takde lah berpoloh poloh aku tahan mulut ni. hoy~ aku kalau tak selesa senyap je. huihh bukan diriku tahu!

sudah! selepas aku berpenat lelah (aicecey bajet jari jemari berpeluh lah) menaip. konon protest lah kan...

bende aku dapat???

roomate aku..! take note :: ORANG YANG MEMANG AKU PLAN NAK BILIK SEKALI! SAFINI ALI!

jadi Ummi Najlaa. dan rakan-rakan sekalian... lain kali jangan cakap banyak! muehehehehe. sudah bikin malu.. kutuk-kutuk pejabat delima tapi aku dapat pulak ape aku nak.

itu je. haah aku happy sebab benda tu.! in fact, aku tengah menaip sambil tersengih macam kerang busuk dan melompat sampai bergegar tiang seri rumah. PERCAYA??? BAGUS! sebab aku tipu!

aku happy ni. ALHAMDULILLAH. moga-moga aku banyak duduk bilik tahun ni :)

diam kau! kau jerit apsal?
muke aku kne simbah acid. aku baik doe~

bye peeps! 
sile sihat hari ni :)

1 comment:

Unknown said...

berkorban sedikit masa utk masa depan.
teruskan perjuangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...