hit play to chill summore

Saturday, July 2, 2011

saya pergi tengok TRANSFORMER 3! (movie review)

setelah bangun pagi di hari sabtu yang indah ini. ape lagi yang indah boleh dibuat? ce teka ce teka!

yeah..! watched that!

semua orang tunggu cerita ni. termasuklah adik aku yang berumur 12 tahun ittew! thanks kepada GUOCOLAND MALAYSIA... saya dapat tengok pada harga 3henggit satu tiket. oh ye, GLM under Hong Leong and ayah kerja sebagai project manager disana. peace!

sape yang pergi?? aku, abang and adik. saya sebagai perempuan ditemani oleh dua bodyguard KACHAK!

hang pa mai sini dengaq aku rebiu sket na.

sume tengok tak transformer 1 and 2. hohoy! yang ada MEGAN FOX ittew lew. sekarang tak dak dah. MEGAN FOX sudah pun ditendang oleh Micheal Bay(director and salah seorang producer). Ah! sure semua orang pun tahu siapa yang ganti. ni ha.. Rosie Huntington-whiteley (Carly)! yup another hottie and a blondie!

sumpah aku baru tahu PATRICK DEMPSEY ada dalam cerita ni. huihhh~! kenal tak?? sure lah kan. dia ni selalu belakon lah. tapi selalu jadi baik je. lelaki yang kalau kau tengok kau kate cam ni... 'weyh, baiklah dia ni! suke2! tapi tua sikit!' =.=' tapi kali ni tak dah. patrick ini dah tunjuk taring dah. sekutu Decepticon dia ni. tu yang aku suruh SHEA leBOUF bunuh dia! wahahahaha..!

sebelum aku lebeh- lebih membuat review macam aku ni Micheal Bay. aku selalunya tak suka cerita-cerita berunsurkan kemusnahan cam ni. ehhhhh! tak delah aku berlari keluar panggung tak suka. just aku tak delah fancy nak tengok sangat. tapi transformer lain kot. sepanjang cerita aku macam amazed dengan teknik. best sesangat! oh! najlaa sungguh skema!

oh ye.. nanti senior optimus prime muncul. SENTINEL! ha. robot pun ada senior. sunbaenim! he is owkayyyyyyyyy sesangat! hahah! eyh, tengoklah sendiri!

persahabatan Bumblebee dengan Sam (Shea) pon touching sesangat. lagi-lagi mase autobots kena halau. T....T best lah tengok transformer kali ini. tak tahu lah kalau aku je yang rasa macam ni. tapi rasanya manusia memainkan peranan yang besar dalam transformer kali ni. sebelum ni act yang melibatkan autobots dan decepticon tutup banyak lah usaha manusia. kali ni tak kot. Human rulez! haha!

cerita ni bagi aku haruslah ditengok! dan sesiapa peminat setia transformer dia jadi wajib tengok! hehe. sebab ini macam kesinambungan. menarik laa.. ade NEIL ARMSTRONG dalam cerita ni! kononnya autobots and decepticon ni dah ade saat Neil Armstrong pergi bulan lagi. best lah. grafik... eh.. banyaklah!

tapi ini kate adik beradik aku.

abang :: abang bagi 7/10. sebab perempuan yang ganti megan fox tu kaku. tapi dia lagi cool dari megan fox! eyh eyh.. itu pulak komen dia. kesian shea susah-susah nak selamatkan perempuan tu.


aidil :: aidil bagi 8/10. sebab ada askar and aidil nak jadi askar besar nanti. (okey... itu aku tambah. adik aku just bagi rating. dia suka gila kot cerita ni. dah lah aku janji nak tengok green lantern ngan dia tapi mungkir! hehe)

banyak lah kejutan yang menjadikan cerita ni kelam kabut. hukhuk! takpe! aku tetap suka optimus prime! go optimus!

1 comment:

Unknown said...

teringin gak nak tengok transformesrs ni. tapi tiket asyik sold out je. bulan depan lah kot baru leh tgok haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...