hit play to chill summore

Wednesday, July 20, 2011

understress!

hey peeps. disamping sarapan pagi aku bersama incik oatkrunch dan susu dutch lady :) aku sedang understress. bukan cerita anjing superhero, UNDERDOG tu. tapi ini MENGENAI STRESS YANG TERLAMPAU.

aku benci stress. sebab bila stress, kepala akan rasa macam nak meletop. migrain akan datang balik. dan.. itu tak bagus kerana aku dikehendaki menggunakan hotak aku ni untuk banyak perkara.

stress! tahu. kerja banyak. banyak benda nak study. aku nak naikkan grade pt aku. semua tu memerlukan tumpuan lebih. tapi aku kekurangan masa nak study.

basically semuanya pasal study dan juga orang yang disayangi. lately, incik Harry Potter (ye, aku kapel dengan daniel radcliffe) pun ditimpa masalah. dan aku sebagai girlfriend yang sangat bertauliah menjadi seseorang yang sangat tidak memahami.

jadi incik Harry Potter telah disusahkan lagi oleh aku. dan aku sangat sayang incik Harry Potter dan tak mungkin sengaje nak mnyusahkan dia.

ditambah pulak dengan manusia yang tak henti-henti meminta gambar dan nak keluar. hey, i SAYANG incik Harry Potter I okehh. nasib aku sayang no ni. kalau tak mahunya aku tukar lagi. ciss u! itu taklah buat stress pon, ignore je. yang buat stress incik Harry Potter macam tak kesah je. T______T

nak nangis boleh?? ye lah kan, macam aku pernah mintak kebenaran nak nangis.

bila stress aku akan cenderung untuk nangis dengan banyak. okaylah kan nangis. dari aku terjun tingkat 5 ni. mau tak bernyawa aku karang. buat ape. aku sayang nyawa lo.

akhir kata,
T_T

bye, nak gi museum
nak tgk paru-paru keras! =.='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...