hit play to chill summore

Sunday, July 10, 2011

a little tour

yawww peeps!

disebabkan hari ini mood aku bak burung berkicauan aku nak bawa semua gi tour~ yay! *sendiri seronok* =.='

hari ni pendaftaran kolej baru. starting semalam sebenarnya. and ya.. i'm happy with my new roomie :) in fact i'm having a nice warm hot choco. uuu soo cozy (sile percaye penipuan yang nak nampak macam mat salleh itu~ :p)

bagi aku senang je. aku nak bilik tu as cozy as a lullaby. jadi decoration, perkakas hape tu semua kenalah apa yang kita nak kan?? kan??? supaya bila kau balik lepas kelas, masuk bilik, hati cakap macam ni---> AHHHH! bagusnya dapat balik! (despite the fact bilik kau tingkat 5)

pahdulik apa orang kata. macam kebanyakan orang yang masuk bila aku kata, 'PINKnyaa! kau gila pink ye?' jawab je.. 'LAGIK MAU TANYA? hahaha' atau pun.. mulut orang tu akan cakap macam ni, 'wow SAKIT mata aku!' sile jawab macam ni.. 'wow SILE TENGOK LAGI! ;p'

remember as cozy as lullaby :)

















okay buhbye..
be happy :)
goodnite

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...